ankis blogg - reclaim the heart

Om allt och inget

Publicerad 2012-07-17 00:36:27 i Reclaim the heart,

Ja, men det är ju klart att vi kan göra vad vi vill. Vi kan flytta till Californien och bo grannar med en hippiefamilj som inspirerar oss att börja sortera sopor och röka något skumt för att hylla Mother Earth. Det kan vi, det är helt möjligt. Eller så kan vi göra precis tvärtom. Herre Jesus anti, jag vet inte vad jag menar. Sitter uppe mitt i självaste natten och dricker en te, svart te, sånt där påtårste som en bara vill ha mer av och som möjligtvis gör att det är ännu svårare att somna. Tvillingarna sover och ammar såklart då och då, men just nu sover de. 

Kommentarer

Postat av: Annika Soulcityguide

Publicerad 2012-10-30 14:18:41

sååå stolt över dej,godnattkram !! bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela