ankis blogg - reclaim the heart

På Biblioteket

Publicerad 2012-01-10 16:55:56 i Tvillingarna,

Varför skriver jag Biblioteket med stort B? Ska man det? Är det obligatoriskt eller får man göra som man vill? Bryta ihop av trötthet eller bygga upp? Gråta som om jag vore utestängd i kylan eller tända ett ljus och skratta? Tro på ödet eller inte? Nu börjar månader av sömnbrist ta ut sin rätt. Att vara gravid med tvillingar bidrog också till ett icke-sovande om nätterna minst sagt. Att de sover i skift om natten och mellan skiften vill ammas gör också sitt till. Jag är trött från märgen och ända ut i fingrarna just nu. Imorgon kanske det känns lite bättre. Hoppas det.

Kommentarer

Postat av: kalebass

Publicerad 2012-01-12 15:37:19

Hej på dig!

Det var ett tag sedan. Känner igen det där om sömnbristen, fast det var för arton år sen.. så gammal har min dotter hunnit bli. (Jag är hennes pappa, om du minns.) När man är mitt uppi tänker man inte på att det är en väldigt kort tid dom är så små. Helt plötsligt sitter det en tonåring på andra sidan köksbordet! Man undrar, vart tog hon, den lilla vägen? Pst. tänd ett ljus och skratta!

Och försök få lite avlösning...

Postat av: Anki

Publicerad 2012-01-17 13:49:56

"(Jag är hennes pappa, om du minns.)" ?? Hej, skulle jag minnas det? ? :)



Sorry, antar att det är tröttheten som gör mig förvirrad...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela