ankis blogg - reclaim the heart

Jag har inte så mycket att göra, jag bara längtar!

Publicerad 2011-10-03 12:13:45 i Tvillingarna,

Det mesta är förberett. Visst saknas det lite saker och så, men det allra viktigaste finns och FANNS redan från början. Den här enorma kärleken jag redan känner, hur hjärtat kanske brister och svämmar över! Det är häftigt, jag kan ana hur kapabla vi är att älska när det verkligen gäller! Nu är det ungefär 4 veckor kvar tills de kommer, våra små tjejer! (Räknar inte med att gå 40 veckor.) Jag fattar det inte, men snart har jag er i min famn!!!

Kommentarer

Postat av: Viktoria

Publicerad 2011-10-13 20:23:41

Hej Anki!

Jag har inte heller fått parfymen än, men den är säkert på ingång.



Grattis till att du ska bli tjej-tvillingmamma! Jag är själv tvilling. Har en tvillingsyster och det är guld värt i livet! Lycka till med allt!

Postat av: anki

Publicerad 2011-10-15 13:58:47

Ja, jag fick ju hämta-ut-parfymen-papper på posten igår! : ) Förresten, tack! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela