ankis blogg - reclaim the heart

Hahaha men Uffe då!

Publicerad 2011-07-16 14:16:51 i Qvinnan,

Ulf Brunnberg "avslöjade" (ohh, ja det är sannerligen ett riktigt avslöjande...) att han är så trött på all feminism som basuneras ut i media och att han önskar sig en manskanal befriad från inredningstips, recept och tips på samlevnad. För visst är det väl det feminism handlar om? Recept och sånt? Manskanalen ska enligt Ulf innehålla; boxning, kampsport, motorsport, vetenskapsprogram, historieprogram, racing, båt, bilar och motorcyklar! En manskanal vore inte så tokigt antar jag för då kan vi samla allt skit på ställe och jag gottar mig i tanken på en alldeles särskild kvinnokanal späckad med recept och inredning och make up-tips och "så får du din partner att prata"-tips och "så gör du ditt eget hemmaspa" och "jag hittade min bortsyster på en annan planet-snyft"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela