ankis blogg - reclaim the heart

♥♪♫war is over if you want it♫♪♥

Publicerad 2011-01-02 21:04:18 i Reclaim the heart,

Jag ska i alla fall sluta att kriga med mig själv. En sida i mig vill vara vild och nästan utan tanke, som en stormvind och jag skulle lika gärna festa ihjäl mig! Så känns det. Varför inte? Varför inte ha det sjukt roligt, och då menar jag sjukt, under en tid, sen är det klart, eller så blir man vis och skriver en bok och föreläser om skiten, drar sig tillbaka i en stuga på landet där man hittar harmonin och nöjer sig med att vedelda och dricka te tidigt på morgonen uppstigen med koltrasten. Hellre det än att dö ju. Och så var det den andra sidan, hon som vill ha kanske fyra barn (måste börja snart, måste) och leva för dem? Ungefär så, man lever för dem och därmed också för sig själv. Dagar fyllda av kärleksfyllda aktiviteter. Så får det bli, det första skulle jag ha börjat på för längesen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela