ankis blogg - reclaim the heart

11:49

Publicerad 2011-02-09 11:50:54 i Reclaim the heart,

Jag har blodat ner tagentbordet. Inte av ivriga skrivande fingrar utan bara av hacket från en kniv. Jag skar mig i det yesiga diskvattnet igår. Så nu är mellanslagstangenten blodig. Inget plåster hemma. Plåster införskaffas nästa gång jag är på Ica Maxi och blodet ska torkas bort. Just nu är jag ledig. Jag har jobbat imorse, är ledig nu, och ska jobba lite ikväll igen. Jag är trött. Läser Dyngkåt och hur helig som helst av Mia Skäringer, dricker kaffe och äter en smörgås med mycket smör under den bredbara leverpastejen. Det ansågs fel när jag var yngre, att ha kladdigt smör under ett redan kladdigt och fettigt pålägg. Men nu vågar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela