ankis blogg - reclaim the heart

SY, inte köpa...försöka åtminstone.

Publicerad 2011-08-26 12:32:34 i Tvillingarna,

Snälla ge mig lite energi. Jag vill nämligen sy en amningskudde. SY, inte köpa...försöka åtminstone. Samt att jag är hungrig, samt att jag är tröttare nu än nyss, och att jag får ont i lungorna när jag äter, eller när jag sitter för länge. Det är bebisarna. Bebisarna som börjar trängas därinne! De rör sig och sparkar och kommunicerar med både med mig och varandra. Jag kan verkligen inte, inte förstå att jag har två små människor i min mage. Det är svindlande.
Graviditetsvecka 28. Ligger på en ljummen och avbefolkad strand på västkusten tillsammans med min sambo. Han badar, jag ser på. Plockar några snäckor och andas salt luft. Förmodligen den sista resan innan leveransen. Börjar bli så framtung, flåsig....ja listan kan göras lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela