ankis blogg - reclaim the heart

Bara hittar på

Publicerad 2011-08-15 02:40:12 i Reclaim the heart,

Vi är lugna. Har ingenting att oroa oss för. Känner inte katastroferna stå uppradade bakom nästa hörn. Det finns förresten inga hörn, världen är rund. Vi tror inte på hörn, de är vassa. Men måste ändå gå ut mitt i natten och andas under stjärnorna för att få luft i lungorna som inte fungerar om vi inte räknar. Ett, två, tre. Vi tror inte ens på universum. För ingen kan bevisa det tillräckligt bra. Ingen bevisar. Inget bevisar. Jag är lugn, jag tror inte på någonting. Inte ens på Dig, för du är inte heller bevisad. Om du bevisar ska jag tro har jag sagt. Jag lovar att jag ska kasta min gloria till käftarna om du vinner.

Kommentarer

Postat av: join the revolution.

Publicerad 2011-08-20 23:30:50

hej!

Sökte på "revolution" på google.se. sedan kolla jag på en bild och den länka till din blogg. började läsa ett inlägg du skrivit om frihet. du är begåvad, du är väldigt bra på att skriva!! du är en av de äkta bloggarna, tycker jag. blogg väerlden är så ytlig ... men din blogg, den är AWESOME!

Postat av: anki

Publicerad 2011-08-26 12:31:31

Tack snälla!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela