ankis blogg - reclaim the heart

Den Blå

Publicerad 2010-11-13 17:58:02 i Reclaim the heart,

"Om jag talar både människors och änglars språk men saknar kärlek, är jag bara ekande brons, en skrällande cymbal. Och om jag har profetisk gåva och känner alla hemligheterna och har hela kunskapen, och om jag har all tro så att jag kan förflytta berg, men saknar kärlek, är jag ingenting. Och om jag delar ut allt jag äger och om jag låter bränna mig på bål, men saknar kärlek, har jag ingenting vunnit."


(Den blå filmen.)

Såg den just. Var annat än så mycket annat.
Jag vill också börja simma, som hon i filmen. Verkar vara rogivande och det tar tid.
Men då ska badhuset vara abonnerat, ingen simskola eller träningsflåsare att dela tiden med.
Imorgon; Den Vita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela