ankis blogg - reclaim the heart

Jag ljuger

Publicerad 2010-03-23 23:15:06 i Reclaim the heart,

Jag är inte alls nervös för operationen. Jag är uttråkad med glädjer mig ändå till mitt lilla lovliga dvalatillstånd, som jag får lov, fullt lagligt och betalt, att bevista. Två veckor ska jag vara sjukskriven. Minst! Jag ska inte göra någonting och hoppas jag har så ont att jag inte kan prata. Jag är så uttråkad just nu. En känsla av världens längsta långsträcka. Men bara nu. Inte sen. Men jag lever ju nu och tänker inte fokusera på vad som kommer sen. NU ÄR JAG UTTRÅKAD! Och ska dammsuga, och ska packa lite till 2 nätter på sjukhuset, och ska ge katten vatten, och ska sova hela natten och drömma fantastiska drömjäklar.




Tråk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela