ankis blogg - reclaim the heart

Den har kommit!

Publicerad 2010-03-06 16:56:43 i Reclaim the heart,

Oj jag visste inte! Men det är sant, faktiskt så har våren kommit. Jag var alldeles med den, och i den idag. Och fåglarna kvittrar, berättar om sina kommande romanser och smältande snö, om is som blir till vatten och om hur folket börjar le igen. För visst har den varit lång, vintern? Lång, gnistrande vacker och förrädiskt kall. Men nu har den gett vika, sagt "Okej, jag ger mig. Men kommer tillbaka och bakslag blir det!" Det vet vi väl att det blir. Blir det ju alltid, men vad gör det?

Kommentarer

Postat av: Charlotte

Publicerad 2010-03-08 11:50:07

Hej Gumman, ser frem imot att du kommer på jobbet =) hoppas att alt är bra. vist är det härligt med solen som värmar så skönt =) Du kanske tog med den hem till os. va snält av dig =D syns snart kramis

Postat av: anki

Publicerad 2010-03-08 14:47:39

Heeeej! Jag ser fram emot det med! Vi ses mkt snart! Kram! :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-03-08 20:31:23

Ja, det är banne mig vår! Jag älskar vinter, men nu känns det fint att våren är på gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela