ankis blogg - reclaim the heart

Nu vill jag berätta om Farmville.

Publicerad 2010-01-13 16:29:24 i Reclaim the heart,

Hur lustigt det ter sig att jag faktiskt är lite hakad på denna Facebookapplikation med tanke på hur anti jag var över alla dessa Farmville-requester jag ständigt ignorerade för någon månad sedan. Men nu, nu har jag min egen farm och tro mig, den måste skötas! Med omsorg. Annars ruttnar grödorna och alla dessa djur som ska mjölkas och borstas och allt. Det är inte utan att man har lite och stå i. Hittade en sida med Farmville cheat codes!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-01-13 20:56:48

Så kan du sköta farmen från Hawaii också då? :-)En månad? En månad! Jag följer med!

Postat av: anki

Publicerad 2010-01-14 09:44:31

Ja, en hel månad...och några dagar faktiskt !

Farmen får vila under tiden....Tanken är ett miljöombyte...nödvändigt, nödvändigt...inga datorer...mest natur och sånt..! (ja, kom med för tusan! ; ))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela