ankis blogg - reclaim the heart

It's in your gut.

Publicerad 2010-01-11 14:48:32 i Böcker och andras ord,

Hej, du vet väl att man ska lyssna på magkänslan i ur och skur i nästan alla lägen och gör man inte det kan det bli fel fel fel. Det är din intution som ligger där och gör sig påminnd i form av något du redan vet. Nästan som att vara jagad av någonting. Den släpper inte för ens du lyssnar. Så är det för mig. Som om jag väntar på något? På en detonering. Är det av godo eller ondo, jag vet inte. Men känslan gör mig orolig. Att inte ha kontroll. Jag är på jobbet, rent fysiskt i alla fall. Lyssnar på Sophie Zelmani - Broken Sunny Day. Mycket passande.


Old gone days
Got as new today
Like I wouldn't have known

I count the years
Now to seconds
Like I wouldn't have known

What I dropped on my track
I can now feel on my back
Like I wouldn't have known

Old cured ways
Fell into happy today
Like I wouldn't have known

This is a sunny broken day
This is a broken sunny day

I found the place where they'd rest
But some memories won't settle
With the past
Like I wouldn't have known

What was once my excuse
Must be the same again I'll use
Like I still wouldn't know

This is a sunny broken day
This is a broken sunny day

/Sophie Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela