ankis blogg - reclaim the heart

Att starta dagen

Publicerad 2010-08-17 08:29:22 i Reclaim the heart,

Alltid, alltid, snoozeknappen till att börja med, för att vara en smula barmhärtig mot mig själv när jag står inför uppvaknande en tisdag morgon. Sen att spilla ut två koppar kaffe, hur lyckas jag? Partiledardebatt i bilen, P1, F R vill att de som tjänar mer ska skatta mindre - de såkallade Sverigebärarna...? Och så Pakistan som någonslags motsats till min sorg över det spillda kaffet. Perspektiv är precis vad jag behöver idag.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-17 23:01:11

Och jag passar på att komma med ett tips: Ladda ner Sommar i P1 (både från i sommar och tidigare år)i ipoden (eller vad du har för mp3spelare). Lyssna på Cecilia Frode, Nour El-Refai, Bodil Malmsten, Birgitta Stenberg och andra kloka människor! Jag är beroende!

Postat av: Anki

Publicerad 2010-08-18 11:33:08

jaaaa ! Jag vet...Birgitta Stenberg är hur cool som helst...(håller på att lyssna på henne...)Ska lyssna på de andra med....OCH ladda ner i ipod! Så bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela