ankis blogg - reclaim the heart

Kan en sån här stor kopp kaffe hjälpa mig på vägen...

Publicerad 2010-04-22 08:38:55 i Reclaim the heart,

genom denna mycket intetsägande torsdag.
En torsdag precis som förra torsdagen?
Först jobbar jag i 8 timmar,
sen åker jag buss och hinner somna på vägen,
sen laga mat,
sen städa så att allt blir perfekt till helgen.
Titta på tv.
Till sist; sover. 
Däremellan (Däremellan, konstigt ord hur det än skrivs...) kollar jag facebook.
Datorn står på så jag med jämna intervaller kan uppdatera mig.
Så att jag vet.
Vad?
Facebookslivet?
Det börjar bli tråkigt.
Jag behöver förändring,
inte bara tillfällig,
men långvarig sådan.

Jaja, riktigt så platt är inte livet, det finns inslag av annat också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela