ankis blogg - reclaim the heart

Utan inbördes ordning.

Publicerad 2009-10-28 16:07:56 i Reclaim the heart,

Om trettioåtta minuter ska jag masseras en snubbe som brukar massera på mitt jobb.
Personalpris. Jag hoppas han håller truten så jag får sova lite. Fniss.
Nej, nu ska jag inte ta sådan ton. Här är saker jag önskar:

(idé från http://wistbacka.blogg.se)


Bo i ett hus med trädgård så man kan gå barfota i daggvått gräs.

Teaterpedagogjobb, eftersom jag är utbildad till det !

Att skriva en HEL bok och få den utgiven,
sen flera.

Att driva ett Starbucks i Hudiksvall !?

Designa smycken

Resa runt

Måla fler tavlor

Ha en fotostudio

Och så barn såklart!



( Ja och självklart fred på jorden, och att alla ska vara friska och lyckliga och allt det där.)








Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Publicerad 2009-10-28 17:44:05

Får jag extraknäcka på Starbucks hos dig?!!

Postat av: anki

Publicerad 2009-10-29 07:58:12

Klart du får !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela