ankis blogg - reclaim the heart

Nu är jag rädd för mörkret.

Publicerad 2009-10-06 18:01:00 i Reclaim the heart,

Inte för att jag tror att något skall hända, men för att jag sitter här på jobbet och utanför skymmer det. Skymmer som i en saga om bröderna Grimm. Jag har bokat tid hos frisören (klipp och färg jag måste jag vill pröva att se snygg ut), torsdag kl 16.30 efter tandläkarbesöket. Jag ska till käftis igen och dra åt rälsen. Kan himlen vara melankolisk? Och smitta mig med all sin dysterhet? När får jag svar? Ett annat svar har jag fått, jag ska på lägenhetsvisning nästa vecka. Jag tror det blir jag som får den.

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2009-10-06 18:11:04

hejhej nu har jag en frågestund på bloggen så kika gärna in och fråga något :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela