ankis blogg - reclaim the heart

Nej, men hej!

Publicerad 2009-10-06 10:33:54 i Reclaim the heart,

Här sitter jag på jobbet och äter keso med värsta dyra och supernyttiga müslin! Ett litet mellanmål såhär runt 10 snåret. I natt drömde jag en dröm som sa saker till mig och visade hur annorlunda livet hade blivit om jag gjort ett annat val tidigare. Bra eller dåligt? Vet ej, men annorlunda i alla fall. Jag står just nu inför ett annat val och jag önskar att någon kunde peka med handen och säga; gå dit, det är det rätta för dig din förvirrade trettioettåring! Men nej, ingen vägvisare har uppenbarat sig. Och imorse vaknade jag klockan fem, klockan 05:00!! Varför igen? Blir ofta så, ligger och vrider och vänder mig och tror väl snart att det är andar som väcker mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela