ankis blogg - reclaim the heart

Hur länge håller det denna gång?

Publicerad 2009-10-05 10:26:55 i Reclaim the heart,

I morgonens mörka timma ligger jag och omotiverar mig själv till en ny dag. För så är det att vakna upp på en måndag. Speciellt när man vaknar mitt i vargtimmen (läs klockan fyra) och har svårt att somna om. Varför det? Men tanken på mitt nya liv fick mig trots allt att gå upp i tid, för att slippa stressa mig genom min morgon. För i mitt nya balanserade liv ingår nämligen att äta en nyttig frukost. SÅ ATT JAG ORKAR TRÄNA! Jag lyckades med mitt mål förra veckan; att träna tre gånger, och det gör sig behagligt påminnt genom träningsverk i muskler som jag inte ens trodde fanns i min kropp. Imorse åt jag en frukost som var så nyttig att jag nästan exploderade! Groddar, keso, rågbröd och havregrynsgröt och grejer! Nu ska bara mitt övriga liv också anta en mer balanserad form. Men nu; jobba!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela