ankis blogg - reclaim the heart

Hur är man när man är trettioett?

Publicerad 2009-10-07 23:31:14 i Reclaim the heart,

Sitter här och är ytlig. Färgning av fransar och bryn och så har jag hört att honung ska vara bra för hyn? Som ansiktsmask menar jag då, så jag är inkletad i det. Har även utsett frisyren som jag ska be frisören om att klippa mig i, hittade den i ELLE. Jag tror att jag blir lycklig av sånt just nu. Förra månaden var jag inte ytlig. Idag åt jag nästan rått kött! Blev vansinnigt blodtörstande sugen på råbiff med rå äggula, men att göra råbiff ansåg jag vara allt för riskabelt så här på en onsdagkväll så istället stekte jag kött, i typ en minut på varje sida. Fan vad rött det var. Sen la jag en rå äggula över och toppade med lite rålök. Hur äckligt då tänker du? Det var min middag, gott som fan. Nu när jag har börjat träna och ska bli stor och stark så blir jag lite farlig. Oj honungen håller på att droppa av ansiktet, måste gå och skölja av.


Förresten, jag var varit vegetarian en gång i tiden. Känns trovärdigt.

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-10-09 14:33:34

skrattar högt Jag har också varit vegetarian en gång i tiden! Helseriös var jag. Numera är jag lika blodtörstig som du (med hemskt dåligt samvete) och kände hur det vattnades i munnen då jag såg bilden till detta inlägg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela