ankis blogg - reclaim the heart

FINALEMENT.

Publicerad 2009-10-23 17:50:42 i Reclaim the heart,

Åh, dagen gick och klockan är snart arton noll noll. Jag kommer kliva på bussen arton och tjugofem och en timme senare kliva av, möta B, gå och köpa något att äta, något onyttigt, för vi unnar oss sånt vi människor, vi säger att vi förtjänar det. För det är vi värda, visst är vi? Och kvällen kommer vara mörk och vi kommer att äta och se på Idol och säga att han är bra, hon var dålig den här gången. Sen kommer natten och jag får sova och om jag har tur drömma, kanske få ett tecken, att jag är på rätt väg. Sen kommer nästa dag och den heter lördag i almanackan. Jag kommer kliva i lövhögar, dricka kaffe, räkna timmar, minuter. Snart får jag hålla din hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela