ankis blogg - reclaim the heart

Bara undrar.

Publicerad 2009-10-27 09:08:56 i Reclaim the heart,

Två män iförda reflexvästar sitter längst bak i bussen och pratar, pratar, pratar. Jag hör dem genom P3's morgonpasset. Jag tänker; hur ska jag orka sitta och knappa på ett tangentbord i åtta timmar när det känns som om att ett raveparty våldsgästat mitt huvud inatt? En onödigt lång förklaring för något som enkelt kan beskrivas med; jag har sovit skitdåligt inatt, jag är trött som en gris. Är det för att jag tränar för sent på kvällarna, är det för att min säng står i fel energifält, blir jag speedad av proteinpulvret jag dricker, är gud arg på mig, håller jag på att förvandlas till en vampyr?

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-10-27 09:12:46

jag tror på vampyr

Postat av: anki

Publicerad 2009-10-27 14:23:18

haha, ja och jag älskar ju blodigt kött..shit!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-10-27 21:30:41

Det är ju bra coolt i så fall!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela