ankis blogg - reclaim the heart

Det heter fredagsmys.

Publicerad 2009-10-09 11:54:28 i Reclaim the heart,

Varje fredags så ansvarar några för fika på jobbet. Då svullar vi lite extra och glädjer oss för att det är fredag och att vi får lov att komma hem till våra liv, för nu är det snart helg och vi ska hinna med allt, förverkliga oss själva, vara ute, vara inne, tända ljus, kanske hålla någons hand  och om inte det, så kanske bara gräva ner oss i 48 timmar. Själv håller jag på på ytan och åker och shoppar med kompis B imorgon.



Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-10-09 14:35:59

Jag har lovat mig själv att om jag använder ordet "fredagsmys" seriöst och utan ironi någon gång ska jag steglas och piskas blodig... fast däremot så gillar jag att fira in helgen på fredagar jag med, precis som alla andra. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela