ankis blogg - reclaim the heart

BILDEN HETER TRUE LOVE.

Publicerad 2009-10-25 22:06:43 i Reclaim the heart,

Nu ska jag vara med Dig resten av all tid och jag tänker berätta det för hela världen, skrika ut det till grannplaneterna. (Lika bra att de där ute också vet!) Idag tänkte jag på hur modiga de är, alla människor som väljer kärlek. Som ser det goda först, som känner kärlek istället för rädsla, alla dem som med ett öppet hjärta möter andra människor. De som vågar. Det är ett val man gör. Ja, man må vara mer sårbar då, men mest av allt; mer levande. För vi ska ju trots allt alla dö en gång. Jag har ställt mig frågan; hur vill jag leva mitt liv? Svaret vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela