ankis blogg - reclaim the heart

TANDSTÄLLNINGSUPDATE.

Publicerad 2009-11-16 17:33:02 i Tandställningen,

Måndag måndag måndag, imorgon är det tisdag och jag ska till Gävle för att träffa kirurgen som skall operera mitt sneda och vinda bett! Ser fram emot mycket ! Jag ska säga till honom; Hörru du Arne, kan du inte operera mig lite tidigare än planerat, snälla snälla Arne, tänderna är ju liksom raka nu? Datumet för operationen är den 10:e mars. Jo tack det närmar sig. Sen, såsmåningom, blir jag en tandställningsfri kvinna med, ursäkta uttrycket; PERFEKTA TÄNDER! Ok, fattar väl jag att Arne inte kan trolla och bara operera mig tidigare...men ändå.



We belong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela