ankis blogg - reclaim the heart

November 12, 2009.

Publicerad 2009-11-12 21:26:06 i Reclaim the heart,

Det är inte utan att jag blir lite impad av mig själv över det faktum att jag har tränat i princip varannan dag i över en månad nu! Och det är inte utan att jag blir imponerad över att jag gått upp två kilo i vikt, nästan tre! Ja, för jag lyfter ju skrot och då samlar man ju på sig lite muskler tillslut, det är i alla fall tanken med det hela. Igår när jag kom hem låg en present och ett brev på mitt köksbord, jag blev varm varm varm och läste brevet flera gånger. Det är inte presenten i sig, men tanken, handligen, kärlek. Jag lämnar Dig aldrig.









Kommentarer

Postat av: Hur Ska Jag Gå Hem När Allt Är Så Här?

Publicerad 2009-11-13 10:44:51

Åååh vad fint! Jag vill också ha såna brev. Fast jag tränar ju inte, så kanske därför..? ;/

Postat av: anki

Publicerad 2009-11-13 10:47:15

Ja, kanske därför... : )

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-13 21:12:14

Heja dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela