ankis blogg - reclaim the heart

DISLIKE.

Publicerad 2009-11-09 10:49:35 i Reclaim the heart,

Det har visat sig att det finns människor i min yttersta krets, inte i min närhet, men än dock, vars åsikter är avskyvärda och bara kan härstamma från rädsla, okunskap, ointelligens - you name it! Med dessa vill jag intet ha att göra och väljer därför att aldrig mer vistas i samma rum som vedkommande. Det vill säga, blir jag bjuden på en fest där denna lilla rasisthäxa kommer närvara kommer jag kort och koncist att tacka nej. Jag sitter hellre ensam hemma.



OBS! Jag har inte någon unborn baby, tycker bara att texten är mycket talande!
Kommer från denna kampanj i Australien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela