ankis blogg - reclaim the heart

Robert jag tror på Dig.

Publicerad 2009-05-05 22:10:50 i Reclaim the heart,

Robert låt mig ha mina tankar ifred nu, du ifrågasätter hela mitt vardagsrum och alla verkliga människor jag delar buss med från och til jobbet du finns i min teve och runt oss du är inte en illusion. Snart tror jag på dig. Du kommer in i rummet, lägger ut texten och vill sälja din box. Men Robert jag tackar nej, trots allt. Men säg mig, kan man använda den till annat? Jag saknar en skohylla till mina finaste skor.




Kommentarer

Postat av: Sophie

Publicerad 2009-05-07 21:47:17

??? haha!

Postat av: anki

Publicerad 2009-05-07 22:01:07

jaa...sån är Robert...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela