ankis blogg - reclaim the heart

Om den här dagen vore musik

Publicerad 2009-05-11 19:04:43 i Reclaim the heart,

så börjar den som en hackig technoskiva och allt känns nästan okontrollerbart, i alla fall det faktum att det första jag tänker på är OM och OM och OM detta skulle hända på jobbet, sen övergår den i en enformig poplåt för att faktiskt avrundas med en känsla av klassisk musik, tänk det ska inte mer till än några glada leenden. Men där i mellan en fråga från min egen far, du fyller 30 i år va? Han om det och jag om mitt och så min egen stolthet att jag i alla fall i de små situationerna kan använda stora ord och se hur också den gråaste sten faktiskt glimmar om bara man låter solen skina på den.

Kommentarer

Postat av: erik

Publicerad 2009-05-11 19:07:43

Min dag har varit som en tidig Lisa Ekdahl-låt...

Postat av: anki

Publicerad 2009-05-11 20:17:29

...ljuvt, och mer harmoniskt än techno!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela