ankis blogg - reclaim the heart

Jag har rosa deco på tandställningen nu.

Publicerad 2009-05-18 20:24:35 i Tandställningen,

Alltid något ju. Alltid något när man är så trött att ens äta verkar jobbigt, ja nu blir det ju inte tal om äta förresten. Rälsen är åtdragen och jag kan se fram emot några dagars lättflytande. Jag är för gammal för detta, men tur har jag som har en väldigt snäll tandläkare (eller tandreglerare kanske vi ska kalla henne för) som förstår att man vill ha rosa fast man är trettio, kanske just därför? Tack Syliva! Hennes assistent lägger sin hand på min axel när jag ligger där i stolen, jag antar att hon känner hur spänd jag är. Men le till världen och den ler tillbaka. Den ler garanterat tillbaka när man har räls! Du borde testa, ha!







Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Publicerad 2009-05-19 13:47:30

JÄÄÄVLAR SÅ SNYGGT!!! Jag är totalt avis (med undantag för smärta och annat skit... här snackar vi estetik).

Postat av: anki

Publicerad 2009-05-20 23:38:52

Thanx Wistbacka I needed that...



; )

Postat av: Maria

Publicerad 2009-05-21 21:19:55

Ååååh! Fasen vad snyggt! Vad underbart att man kan pimpa sin tandställning! (även om jag faktiskt tycker räls är coolt. Man ser både ung OCH hård ut!)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela