ankis blogg - reclaim the heart

Jag är giftig

Publicerad 2009-05-23 15:41:43 i Reclaim the heart,

Tiden är för knapp för att laga mat resonerar Anki och effektivserar livet med att äta mat som någon annan lagat eller mackor, men det ter sig för det mesta som slöseri med tid att bre dessa och värst av allt är sedan att bemöda sig med att diska osthyveln och övrigt utstyr, att alternativt låta disken vänta i några timmar eller till nästa dag kommer helst inte på tal. Därför behöver jag en matglad man (jepps det skrev jag) att laga mat till. Jag lagar maten, vi äter, han diskar. Eller; han lagar maten, vi äter, han diskar. För så här kan det banne mig inte fortsätta?
( FYI: cola light i glaset, ej drink.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela