ankis blogg - reclaim the heart

AUDIT

Publicerad 2009-05-14 19:32:50 i Reclaim the heart,

tänk dig att du blir auditerad, stekt av två gubbar, en kort och en lång, som sätter dig på en stol och grillar dig med extra grillolja och bensin som det antändbara, synar i sömmarna, granskar, vinklar, vänder upp och ner, och ta mig fan manipulerar!! Dom är våra stora uppdragsgivare på jobbet som ser efter att vi följer alla miljader proccesser, jag klarade mig, trots att kvinnlig list inte hjälpte mig ett spår, eller gjorde det? men svar på tal gjorde, det gick till och med BRA! Nu sitter jag med huvudvärk, med sol in genom fönstren, med ovattnade blommor, med mysbyxor, med torsdagkväll, med öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela