ankis blogg - reclaim the heart

Du vet den där sommaraktiga feelingen?

Publicerad 2009-06-30 19:59:40 i Reclaim the heart,

Så sa min kompis M. Och jag vet precis. För mig blir den extra stark när gräset är så torrt att det börjar gulna och det ligger små uttorkade löv efter vägkanten, det påminner mig om Provence! Nu kan det verka som om att jag har en litet hus där och en tillhörande liten olivlund som jag blickar ut över när jag är där om sensommrarna. Men så är det inte. Jag har varit där en gång i mitt liv och klimatet vi har just nu i denna stund påminner mig om denna otroligt vackra plats i södra Frankrike. I framtiden: jag och en katt och en kväll och ett hus i Provence och en lokalt producerat vinflaska och ett hjärta fullt av minnen.


Se den torra jorden och den varma skuggan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-30 21:30:37

härlig blogg :D

vad tycker du om min?

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra kväll :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela