ankis blogg - reclaim the heart

Budskapet

Publicerad 2009-06-29 00:06:17 i Reclaim the heart,

Jag får budskapet att jag själv ska välja och inte låta, för att använda ett stort ord i bloggosfären, "livet" välja åt mig. Jag förstår skillnaden mellan de två samtidigt som jag kan tycka att de går hand i hand, alldeles bredvid varandra. Jag har en tryckande nervös känsla i magen. Jag hoppas den försvinner innan jag ska sova för om fem timmar och femtio minuter ringer klockan och väcker mig ur en vad jag befarar; näringsfattig nattsömn. Men helgen å andra sidan var vidunderlig; fotbadande i fontäner, sol, liv, rörelse och fullt av spännande möten med människor jag önskar träffa igen. Frågan är nu bara om jag aktivt ska välja det eller bara se hur det faller sig? God natt.



Tror knappast att mina fötter kan ge mig svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela