ankis blogg - reclaim the heart

Värme

Publicerad 2009-06-24 09:57:56 i Reclaim the heart,

Arton grader i skuggan visar termometern klockan sju på morgonen och jag tror nästan att jag befinner mig på en gata i Grekland. Det är märkligt hur vi kastas mellan graderna och det är radikala kast vågar man ju påstå, eftersom förra veckans morgontemperatur inte visade på mer än fem grader, ibland generösa nio. Men det får ju också den effekten att man lätt kan fantisera sig iväg i tankarna och faktiskt nästan tro att det är en medelhavsvind som drar förbi, för det verkar så osannolikt på något sätt att jag går i kortärmat så tidigt på morgonen.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-24 11:18:54

härligt med bra väder :)

förresten, intressant blogg du har! :)

kolla gärna in min med;

http://annebertelsen.blogg.se

Postat av: Joanna

Publicerad 2009-06-24 11:25:40

Ha en jättefin dag :) Härlig blogg föresten

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-24 22:26:43

Japp. nu har jag bestämt mig. Det blir en tidig morgonpromenad i morgon bitti. Med hunden, utan barn. Det är svårslaget det där, tidiga morgonpromenader under varma sommardagar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela