ankis blogg - reclaim the heart

Vi försökte leka amerikaner, men det gick inte så bra..

Publicerad 2009-07-05 12:38:21 i Reclaim the heart,

Det är svårt att grilla marshmallows utan att bränna dem totalt, men gott smakar det och faktiskt är det lättare att grilla dem över lågan på ett stearinljus. Se, de liknar fågelbajs! Har jag breda axlar eller? Knappast, men en man frågade mig om jag var simmerska. Jag tror jag börjar bli kär, äntligen, för sånt tar så lång tid för mig! Men jag orkar inte vara kär i något som inte leder till något. Man kan inte se det så bra på bilden, men mitt hår är ljust syrenlila nu. Det var för preppat för att bita på ytterligare en färgbehandling, om än hos frissan. Så med lite varma pigiment gick nyansen från grå till lila-blond. Ganska kul, i en vecka typ, jag kommer snart att tröttna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela