ankis blogg - reclaim the heart

Tips från E.

Publicerad 2009-07-14 16:15:13 i Reclaim the heart,

Ät allt. Med det menas; en vältränad/välprövad/välhärdad mage stärker immunförsvaret. Ät glass efter du har vilat. Jag tror han menar; ät något sött efter du har vilat och vila mitt på dagen det gör vi ju allihopa, det har vi tid till, inte sant? Stressa inte. Går det inte idag så kanske det går imorgon? Men oavsett vad, stressa inte, det finns ingen medicin mot stress. Därför; Jag försöker ta det lugnt, sätta saker och ting i perspektiv. Jag blir ledsen ibland när jag förstår perspektiven, när jag förstår hur det är. Dela på allt, när man är två måste man dela på allt, annars kan den ena dö. En lagar mat, den andra diskar. Jag vilar på bussen från och till jobbet, igår önskade jag att bussen skulle fortsätta till Spanien. En enda lång busstur genom Europa.




Jag lyssnar. Jag är fashinerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela