ankis blogg - reclaim the heart

Se en grön fjäril!

Publicerad 2009-07-27 15:52:55 i Reclaim the heart,

Den satt på husväggen imorse och bara satt, klockan var sju och trettiofem cirka.  Vacker och ljust havsgrön var den, vilket inte helt framgår med en mobilkamera. Men i alla fall, fjärilen fick mig att tänka på något fint trots att måndagsinfernot har börjat. Eller så bekräftade den något jag redan vet. Låter flummigt, jag vet. Helgen flög fram i en fart av kärlek och trista besked. Men det kommer ordna sig, klart det gör, jag ska ta hand om Dig.




Kommentarer

Postat av: Jenny Penny Snigelslemmy

Publicerad 2009-07-27 23:09:51

Du har en grymt bra mobilkamera...



Hoppas du kan komma och kolla min pjäs i november!!!

Postat av: anki

Publicerad 2009-07-28 07:55:35

åhh det vore hur roligt som helst ! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela