ankis blogg - reclaim the heart

Oss emsamläsare.

Publicerad 2009-07-10 18:53:21 i Reclaim the heart,

Äta frukost kl 15. På café. Så mycket folk och de är underbemannade säger damen i kassen, den andra damen springer runt som en nervös tax, hur ska hon hinna med? Så mycket att göra. Jag tänkte erbjuda dem min hjälp, säga; Hej, jag har jobbat på café i massor, låt mig hjälpa i två timmar, jag kan ta disken. Men det stannade i tanken. Istället; fika med mig själv, barnskrik i bakgrunden och så pling pling hela tiden. Mrs Dalloway blev inte vidare läst, men hon mitt emot mig, hon läste hon.

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Publicerad 2009-07-10 19:00:30

Det är mysigt att läsa på ett café!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela