ankis blogg - reclaim the heart

Nu klockan kvart över åtta på morgonen.

Publicerad 2009-07-28 08:40:37 i Reclaim the heart,

Jag vill gifta mig, jag vill inte gifta mig. Jag vill skriva en bok om en mördarman, eller om statsministerns kidnappade fru. Jag vill sova som en björn i ide, flera månader i sträck, vakna upp till en femte årstid som heter sommar, sträcka på mig och cykla till ett Starbucks och dricka cappucino med så kompakt skum att skeden står av sig själv. Jag vill ha såna där sandaler som jag hade när jag var liten, klassiska bruna i skinn som blir slitna.  Jag vill ha långt hår som jag kan slänga med så folket jag möter på gatan får det i ögonen. Nyss  fick jag ett sms med de vackraste orden. Jag vill inte jobba just nu, jag är överallt men inte här.


Grisen med vingarna finns på nätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela