ankis blogg - reclaim the heart

Jag sitter i fällan!

Publicerad 2009-07-22 14:36:20 i Reclaim the heart,

Nu är jag där, det var längesen. Ett offer, jag är fast, sitter fast med foten, men själen, tankarna, hjärtat, jag är är beroende av min nokia (ännu mer än annars), av tiden, av tankarna, hur ska det gå, jag får panik, jag är lugn, jag kan inte äta, tänker ljusår framåt, tänker för mycket, tänker inte alls. Jag är kär! Ett välsignat tillstånd men dock så mycket utom min egen kontroll att jag nästan, bara nästan vill rymma! Det känns som Alice underlandet och alla korten i leken bara blåser iväg med vinden.


Je a trouvé cet image sur le web. (Var det riktigt franska tro?)

Kommentarer

Postat av: Louise Ewing

Publicerad 2009-07-22 15:59:08

Kolla in min nya blogg, skriver om allt och ingenting. kommentera gärna också om du kikar in,

puss/louise ewing

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela