ankis blogg - reclaim the heart

Gör förnyelsebar energi av Sverigedemokraterna!

Publicerad 2009-02-06 23:27:46 i Reclaim the heart,

Vad ska vi göra med alla rasister? Vart ska vi lägga dem? Kan de möjligtvis användas som förnyelsebar energi? Kan vi göra hushållsel av dem? Fan vad praktiskt det vore! För en sån jäkel "läre ju" innehålla en massa skit som går att smälta ner och använda i bättre syften? Är jag tolerant? Nej, det är jag inte. Jag accepterar inte, tolerarar inte rasism - i själva verket finns det knappast något som provocerar mig så mycket som detta fenomen.  Att det idag, i Sverige, finns ett politiskt parti vid namn Sverige Demokraterna som för en främlingsfientlig politik, skrämmer mig och i min själ förvandlas jag till en militant antidemostrant. Jag är visserligen pacifist - men militant var ordet nu...


Rasism får mig att *spy i munnen*...Utrycket hämtat från Maria!

Kommentarer

Postat av: Oskar

Publicerad 2009-02-07 01:04:28

Tycker du inte att det är kul med grabbar som outfitar? :(

Postat av: Micke

Publicerad 2009-02-07 20:56:03

Du vet väl att din blogg numera är ett objekt för FRA för svensk säkerhet.



Du har flera ord i ett och samma stycke.

Om jag vore du skulle jag kolla ur mitt modem, flytta från lägenheten och byta namn...



Sen blir det som i filmerna: Enemy of the state eller varför inte Eagle eye och en hög andra konspiratoriska filmer ala H-wood.



;)

Postat av: anki

Publicerad 2009-02-08 03:21:16

Micke du är lika söt som du är välformulerad...men jag tackar för varningen...hehee

Postat av: A

Publicerad 2009-02-08 20:26:37

Är alla människor som av någon anledning under någon omständighet vill minska invandringen automatiskt en rasist eller främlingsfientlig? Kan det finnas andra anledningar till att en människa tycker att en mer restriktiv invandringspolitik skall föras, än att man avskyr/ogillar mörkhyade/utlänningar/etc?

Postat av: Maria

Publicerad 2009-02-09 20:37:41

Jag är med dig, Anki! Jag blir både rädd och arg över det faktum att främlingsfientligheten brer ut sig, och att det nu tycks rumsrent att rösta på mentala kalhyggen såsom SD och sånt pack!



Och kul att du "snodde" mitt uttryck! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela