ankis blogg - reclaim the heart

Vagn tre, plats fyrtioåtta.

Publicerad 2009-08-07 20:05:36 i Reclaim the heart,

Sitter på tåget och är mobil i min livsstil. Status; ogift, inte singel. Semester. Om tjugofyra timmar Madonna. Framför mig en liten familj med ett barn som gnäller. Sju meter från min plats en unge som sjunger, mycket fult. Jag har ont i axlarna, massage i Göteborg? Kanske. Det kan inte kallas sång, ungen ljuder falska toner, sjunger; ett två tre fyra fem sex och så vidare och det stressar mig. Jag vill ha kraftig tystnad. Håll käften tänker jag och suckar demostrativt. Sorry, så får man inte tänka om barn.
Fönsterbudda från förra fredagen.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-08-07 20:25:30

tågresor är sällan det lättaste!

Postat av: Gratis massage, nakenmassage i Göteborg

Publicerad 2009-09-09 10:58:21

Kika gärna på min hemsida om ni vill där jag erbjuder gratis massage i mån av tid:



http://www.smygis.com/hem/killar/nakenmassage

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela