ankis blogg - reclaim the heart

Räkställningen.

Publicerad 2009-08-04 09:23:25 i Reclaim the heart,

Hej igår var jobbet som en bitsk liten fladdermus, envis och jagande. Stressen var så markant att jag var tvungen att, och det är det bästa jag gjort på länge; gå ut och äta mina nudlar vid en närliggande sjö. Sedan satt jag lutad mot ett träd som faktiskt nästan gav min rygg massage. Åter igen; balans. Jobbet är dator, ring ring och bla bla bla. Därför behöver jag natur när jag inte jobbar. När jag kom hem sprang jag en liten runda på fyra komma två kilometer. Räkställningen är när man sitter och jobbar framåtlutad framför ett tagentbord med spända axlar, rekommenderas inte och bör definitivt balanseras upp med motion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela