ankis blogg - reclaim the heart

Sommaren är inte slut, det är bara jag som inbillar mig.

Publicerad 2009-08-06 11:12:15 i Reclaim the heart,

Det har kommit mjöl på tagentbordet. Jag åt en väldigt nybakad fralla till frukost framför skärmen. Jag har ett problem, jag fryser nästan alltid, speciellt på bussen till jobbet ! Trots att jag är iklädd jacka, jeans och annat under. Jag såg en kvinna som strosade runt i sommarklänning halv åtta på morgonen och själv darrade jag likt en köldskadad kanin, nästan. Snart har jag semester, jag dör av glädje, peace and joy.

Kommentarer

Postat av: anne

Publicerad 2009-08-06 11:34:27

det kanske är för att du är trött? alltid om jag går upp tidigt så fryser jag som faaan..

Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

Publicerad 2009-08-07 00:04:35

tack du!!

hoppas du haft en bra dag? (:

Postat av: anki

Publicerad 2009-08-07 08:05:51

ja det är nog helt säkert för att jag är trött.. sant...!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela