ankis blogg - reclaim the heart

Nu är augusti här.

Publicerad 2009-08-01 11:02:27 i Reclaim the heart,

Jag kokade en kopp kaffe och det misslyckades, eller jag kokade inte, kaffebryggaren bryggade och det blev fel. Jag försökte sova inatt men det misslyckades. Inte ens på en lördag lyckas jag vakna utvilad. Jag har alla förustättningar för att sova om natten för min trötthet är ständig och att jag inte lyckas omvandla den till sömn en natt som denna är ett mysterium. Du har rätt E; jag kan inte slappna av och jag ligger ofri mest hela natten. Hur ska det gå? Sliter sånt på hjärtat? Nu har jag nytt och välsmakande kaffe och hel lördag inklusive siesta, hoppas den går vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela