ankis blogg - reclaim the heart

Den som vässar vargars tänder.

Publicerad 2009-08-12 11:16:50 i Reclaim the heart,

Böcker! Jag älskar böcker. Har just inköpt Den som vässar vargars tänder som är skriven av smått kontroversiella Carina Rydberg. Den verkar lovande. På framsidan står; "Carina Rydberg har aldrig varit så bra som här. Romanen är bland det otäckaste jag har läst. Ändå är den bara så bra att man inte kan släppa den en sekund. Rysligt njutbart". // Accent. Nu ska jag börja läsa den, nu på tåget. Framför mig sitter två ungar och pratar om Magic Johnson, deras mormor eller farmor förmodar jag att det är, sitter och smsar. Jag åker bakåt, gillas inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela