ankis blogg - reclaim the heart

Pianot igen igen igen.

Publicerad 2009-04-19 22:07:37 i Reclaim the heart,

Förundras avundas människorna som kan somna på tio minuter och som helt utan omtankar lägger huvudet på kudden och somnar eftersom de är trötta precis som jag är nu, men jag till skillnad från dem kan jag inte få den frid i själen som jag om kvällarna behöver, det är precis som en cd-skiva i mig snurrar snabbt snabbt och det spelar ingen roll hur många koppar kvälls-ro-te jag dricker. Men kanske att boken OM JESUS av Gardell som jag ska börja läsa nu och senare hylla i ett annat inlägg, kanske den kan ge mig en känsla av frid. Jag har också en känsla av att vara kär i någon men jag vet inte i vem. Kanske är det i Baines i filmen Pianot, den som jag sett alldeles nyss, igen för åttonde gången. Godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela