ankis blogg - reclaim the heart

Vad fina ni är får jag ta ett kort?

Publicerad 2009-04-26 10:46:43 i Galleriet,


Hemköpsgallerian i Hudiksvall den tjugofemte april klockan fjorton och femton.


Jag skulle kunna ha som jobb att gå runt och fotografera människor som fångar min uppmärksamhet. Det finns så många olika människor därute. Några vill berätta något om sig själv andra inte. (Jag tog mitt vuxna ansvar och konstaterade att det var energidryck och inte öl som intogs). Btw blev de väldigt glada för komplimangen.

Kommentarer

Postat av: made of awesome

Publicerad 2009-04-26 10:54:43

skön bild.



Jag köpte en back med sån där energidryck igår..:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela