ankis blogg - reclaim the heart

Den här bloggen har blivit en dagbok, ett kletigt tuggummi, jag gör om nu.

Publicerad 2009-04-20 19:07:24 i Reclaim the heart,

Det var inte tanken från början och tid är dyrt och inte ens till salu om jag ens hade råd. DÄRFÖR, jag gör om, jag raderar alla inlägg som är av kletig bildbloggskaraktär och så börjar jag på nytt. För visst är det trevligt trots allt att ha en liten blogg, en baby? Men från och med nu, jag ska inte dokumentera allt jag äter, allt jag gör, nej jag skriver om jag har något på hjärtat och det har jag.

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2009-04-22 09:32:55

jag tycket inte du ska ändra ett dugg. Jag älskar din blogg för att den just är som den är...

Postat av: anki

Publicerad 2009-04-22 19:35:34

tack M men jag måste passa mig...på internet råder anarki...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

anki

Jag tror på ett liv före döden.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela